Saturday, March 31, 2012

Datuk Seri Anwar Ibrahim kata pemuda Kelantan Bodoh!


Jika dahalu bakal Ketua Pembangkang Najib pernah menghina Negeri Kelantan dengan memberi teka-teki kepada rakyat Sabah dengan menanyakan soalan negeri manakah negeri termiskin dan dengan sinis memberi jawapan negeri Kelantan adalah negeri termiskin sambil menyatakan negeri itu menjadi negeri termiskin kerana tidak ditadbirkan oleh UMNO.

Kali ini Datuk Seri Anwar Ibrahim pula memberitahu pemuda Kelantan adalah bodoh. Beliau yang menceritakan detik-detik perjalanannya ke padang perdana yang telah diganggu oleh beberapa penyanyak dan mereka(penyangak) juga telah membaling batu. Datuk Seri Anwar Ibrahim juga menyatkan "Celaka puok ni, bodo, ore curi pitih puok mung, curi duit lembu mung, ore hino ibu bapak kamu, ambik wang sekolah anak kamu, kamu sokong dio, bodoh pemuda UMNO"

Ambik mung pemuda UMNO Kelate. Bodoh kato Datuk Seri Anwar Ibrahim. Nyo buleh sokong lagi Kerajaan hok buat rakyat derito.

1 comment:

  1. padan dengan muka geng2 united lembu,sebab jadi lembu dengan pitih rm20 aja...united lembu kebas pitih rolyati petronas untuk negeri mu..mu senyum dengan pitih rm20 mu tu....kesian!!!!

    ReplyDelete