Thursday, July 12, 2012

Bukti rakyat tidak boleh diperbodohkan lagi


Jika dahulu apa sahaja yang dibuat Kerajaan maka rakyat akan ikut. Rakyat dahulu hanya mengikut kerana ditipu dan sering diperbodohkan wakil-wakil kerajaan yang terpaksa mengikut kerana atas dasar "kerja dan profesional"

Kini rakyat sudah terbuka mata. Rakyat sudah pandai. Tidak lagi boleh diperbodohkan apatah lagi diperbodohkan orang yang bodoh.

Hari ini di Perak MDS di Kg Sg Seputeh telah menurunkan Bendera Pas sempena menyambut kedatangan Muyiddin dengan alasan tidak mahu ada logo parti berada di sekitar kawasan itu. Rakyat yang kini sudah pandai meminta MDS di Kg Sg Seputeh supaya menurunkan juga banner Najib dan Muyiddin yang mempunyai logo parti UMNO. Dengan berat hati MDS di Kg Sg Seputeh terpaksa membuangnya. Rakyat yang berada di sekitar kawasan bersama dengan MDS yang sedang membuang banner Najib dan Muyiddin bertakbir " ALLAH AKHABR" tanda kemenagan.

Kini rakyat tidak lagi bodoh dan tidak lagi boleh diperbodohkan apatah lagi dengan orang bodoh. Tunggu sahaja PRU-13. Rakyat sudah pandai memilih antara kaca dan permata. Insyallah

No comments:

Post a Comment