Friday, August 10, 2012

Doa dan pesan Ustaz Azhar buat pejuang R


Aku secara mata ke mata bertanya tentang penggunaan simbor R yang kononnya menyerupai simbol Kristian. Ustaz Azhar bertanya apakah maksud simbol itu dan mengapa menggunakan simbol itu.

" Ini simbol R kepada yang digunakan orang kurang upaya Ustaz. Seluruh dunia menggunakan simbol ini dan yang membawa maksud huruf R dan kami NGO Royalti menggunakan  simbol ini membawa kepada R untuk ROYALTI"

" Takde masalah, guna je" Itu adalah jawapan ringkas Ustaz Azhar apabila ditanya mengenai simbol R. Mungkin kerana penjelasan awal yang aku nyatakan.  Ustaz Azhar juga sempat mengayakan simbol R dan sempat bergambar dengan aku.

Alhamdulillah,  maka kebimbangan aku pun berkurangan selepas mendengar jawapan ini daripada seorang Ustaz. Jika masih ada juak-juak yang tidak berpuas hati dengan simbol R, berikan aku seorang Ustaz yang boleh dipercayai. Aku sudah mendapat penjelasan daripada seorang Ustaz yang sememangnya dikenali dalam Malaysia ini.

Sebelum berpisah, aku sempat meminta Ustaz Azhar mendoakan semoga perjuang kami menuntut ROYALTI diberi kemenangan.  Ustaz Azhar sempat berpesan kepada aku supaya  jangan layan sangat orang gila dalam perjuangn ini. Dalam maksudnya dan memang tepat kerana sejak dua menjak ni ramai sangat orang gila yang menentang perjuangan ROYALTI ini.

No comments:

Post a Comment