Friday, May 25, 2012

Lembu mengamuk di ceramah DSAI!!!

Ini bukan perbuatan manusia.Ini perbuatan lembu-lembu yang tidak ada akal dan fikiran. Namun rasanya lembu juga lagi bermaruah. Adakah ini kerja manusia pengikut ajaran dajal?
Cermah DSAI di Lembah Pantai telah diserang "lembu-lembu" dengan membaling batu dan telur.  Seorang lelaki tercedera di kepala kerana terkena balingan objek dan seorang anak kecil mendapat 6 jahitan disebabkan lembu gila yang mengamuk itu. 

Sebelum lembu-lembu itu mengamuk, ceramah itu telah disabotaj dengan bekalan elektrik diputuskan dan 30 minit selepas itu lembu-lembu itu lengkap berbaju T-shirt merah, berkumpul di luar tempat Anwar berceramah, sambil melaungkan  "Tibai (Tolak individu Bernama Anwar Ibrahim)."
Adik berusia 12 tahun pun menjadi mangsa lembu mengamuk di Lembah Pantai.

Adik kecil yang baru berumur 12 tahun itu telah patah tangan dan mendapat 6 jahitan dipercayai objek itu datang daripada ceramah Tibai juga di Lembah Pantai dan jaraknya hanyalah 200 meter. Ini juga bukan perbuatan manusia, ini perbuatan LEMBU GILA!

Hari ini merupakan hari jadi kepada adik kecil berusia 12 tahun itu yang tekah diserang lembu gila dari Lembah Pantai itu. Inilah bukti kepada kebodohan institusi manusia. Sanggup menjual maruah dengan hanya nilainya RM20.

Inilah adalah bukti kepada terdesaknya ketua-ketua lembu yang takut untuk berhadapan berlawan politik secara anak jantan. Namun, jika meraka rasa dengan memberi tekanan begini maka rakyat akan takut, itu adalah cara lembu, mungkin lembu jika dihalau dengan batu maka lembu lari dan tidak kembali, ini manusia, ini para pejuang, untuk melahirkan Malaysia baru, manusia ini tetap LAWAN TETAP LAWAN walau apa pun ancaman!


No comments:

Post a Comment