Wednesday, March 24, 2010

BIBIR SELIPAR JEPUN

Natey ni gilow ko??? mudoh-mudoh dio tuduh ore nok lompat parti. Main letok jah namo MP-MP nok bertukar menjadi katok puru macam dio dan juga pok him putera katok.Apa dio ingat MP-MP lain tadok maruoh macam dio ke?
Bleh jalanla robot umno wei~
sejak membuat kenyataan yang ada 30 MP yang akan keluar hanya 8 orang yang zahrain bibir tebal ni berani umum. Dan sudah 2 orang yang menidakkan kenyataan dia ini.
Sehubungan dengan itu Ahli parlimen Kalabakan, Datuk Abdul Ghapur Salleh yang dikatakan oleh si bibir tebal itu akan menjadi katok macam dia mengatakan yang zahrain bibir tebal selipar jepon ini sebenarnya penipu besar.Lebih besar dari natang bewok!!! Sehubungan itu, beliau mahu ahli parlimen dari Bayan Baru itu segera menarik semula kenyataannya dan menyenaraikan mereka yang dikatakan akan berpaling tadah itu di luar parliemn dan bukan hanya di dalam parlimen.
Dan Abdul Ghapur juga mencabar si bibir tebal itu mendedahkan 30 nama yang kononnya akan melompat parti itu.
Dan lagi hebat bila Abdul Ghapur memberi amaran keras yang lagi mengeraskan kepada umno supaya tidak menerima orang yang berbibir tebal sepertinya ini yang lidahnya lagi bercabang dari lidah seekor ular.MP lain yang disebut oleh Zahrain bibir tebal ialah Datuk Seri Anifah Aman (BN-Kimanis), Datuk Bung Moktar Radin (BN-Kinabatangan), Datuk Chua Soon Bui (Bebas-Tawau) dan Datuk Eric Majimbun (Bebas-Sepanggar).

Nama lain yang disebut ialah Dr Mohd Puad Zarkashi (BN-Batu Pahat), Datuk Seri Tengku Azlan Sultan Abu Bakar (BN-Jerantut) dan Tengku Razaleigh Hamzah (BN-Gua Musang).

Zahrain juga mendakwa seorang timbalan speaker juga dikatakan akan menyertai PKR.
Ku Li juga menidakkan apa yang di katakan oleh si bibir tebal ini.hahahahhahahhahahaha~
lepas ini bibir tebal boleh berhenti dari dunia politik dan semoga dapat menjadi penjual selipar jepan yang berjaya.
hahahahahahahahahahaha~hampeh betullah si bibir setebal selipar jepun ini kan???

No comments:

Post a Comment