Friday, January 21, 2011

Jangan Pandang Belakang.


Mungkin gambar ini agak lucah dan menghairahkan, namun cerita sebenarnya masih ramai yang tidak mengetahuinya. Dan ada juga yang tertanya2, adakah lelaki seksi ini memakai seluar dalam atau pun beliau hanya bertelanjang bulat. Namun yang pasti, jejaka bertopi keledar ini pasti tidak dapat merasai senjata abang seksi itu kerana mendapat perlindungan dari beg plastiknya itu.

Adakah jejaka ini lelaki gila? Atau adakah jejaka ini disamun atau adakah jejaka ini sebenarnya sedang menunaikan nazarnya yang gila? Dan apakah hubungan leleki budiman bertopi itu sehingga sanggup menumpangkan lelaki seksi ini. Dan jika lelaki seksi ini gila, bagi saya, lelaki bertopi lagi gila dan cool kerana berani dan sanggup bersama2 jejaka seksi ini. Tak takutkah beliau dengan pancutan dari abang seksi ini?

Namun segala persoalan tidak terjawab hanya dengan memberi andaian. Dan ada cerita kita akan tahu hujung dan pangkalnya dan ada juga cerita yang sentiasa awal dan akhirnya adalah mesteri. Namun dalam gambar ini, kita dapat melihat yang pasti buah dada abang ni sungguh seksi namum seksanya tak siapanya tahu.

No comments:

Post a Comment